znizki za bezszkodowa jazde w ubezpieczeniu oc ac

znizki za bezszkodowa jazde w ubezpieczeniu oc acRośnie liczba ubezpieczycieli auto patrzy na zniżki w oczekiwaniu na podstawie korzystania z ubezpieczenia (CA) staje nurtu. Raporty Jessica Ocken. Тсссс!

Chcę zniżkę na ubezpieczenie samochodu? Okazuje się, że linia rośnie liczba kierowców po prostu nie można się oprzeć. Znaczne zniżki na koszt ubezpieczenia telematyki był główny punkt sprzedaży progresywne rozwiązanie wszystkie zdjęcia w Stanach Zjednoczonych.

zniżki za bezszkodową jazdę – oc

I sytuacja nie różni się w wielkiej Brytanii, gdzie cena, jak się oczekuje, będzie głównym czynnikiem w dającej się przewidzieć przyszłości. “Najważniejsza wartość w ciągu najbliższych trzech-pięciu lat będzie rabat” – mówi  , kierownik programu telematyki i systemów informacyjno-rozrywkowych badania firmy Frost & Sullivan.

zniżki za bezszkodową jazdę - ocNadal rośnie liczba ubezpieczycieli auto zaczyna wychodzić poza ramy prostego dyskonta w oczekiwaniu na jego rola maleje, tak jak ubezpieczeniowa Telematics, lub na podstawie korzystania z ubezpieczenia (CA), staje się nurtu. To jest to, co już się dzieje we Włoszech, kraju o najwyższym ubezpieczeniowej telematyki poziom penetracji w świecie. Ale nawet w USA, firmy takie jak совхоз zaczyna szukać sposobów prosty kierowca śledzenie wyposażenia z innych usług o wartości dodanej, aby odróżnić się od konkurencji.

Za rabat. Zwykle oznacza to przejście od pay-as-you-rom (wygrana) model biznesowy, który oblicza składki w zależności od ilości kilometrów, pay-as-you-rom (PHYD), który jest obliczany z uwzględnieniem stylu jazdy, a zarządzanie-as-you-rom (MHYD), który zawiera również informacje zwrotne kierowcy. “Za pięć lub dziesięć lat, wszyscy ubezpieczyciele będą dynamicznych za bezszkodową jazdę danych, więc wszyscy będą mogli oferować rabaty” – mówi George, wiceprezes ds. globalnej sprzedaży firmy Verizon Telematyki. “Więcej nie będzie asymetria w zakresie tego, co wiedzą o klientach, tak, że tylko cena nie będzie tak skuteczne [do pozyskania i utrzymania klientów]. …Ubezpieczycieli, które z zewnątrz na tę myśl rozumieją, [tylko] będzie [koniecznie] zacząć oferować znacznie szerszy zakres usług, aby zapisać te zrobione w cenie”. (Ponad 50% wiodących ubezpieczycieli w USA i wielkiej Brytanii już oferują ubezpieczenia telematyki jakiś, według Celent, doradcze usługi finansowe.) (Więcej na CA modelu biznesowego, patrz Telematyki i business za bezszkodową jazdę case dla ubi i Telematyki i indywidualne modele biznesowe CA.)

Dodawanie kosztów za usługi. Usługi te mogą być tak proste, jak wysyłanie dodatkowych danych na smartfona kierowcy, lub tak złożone, jak ubezpieczenie samochodu wraz z roztworem relacjami z klientami, która wysyła sygnały na remont planowy. W wielkiej Brytanii samochód niedawno na czołówki gazet, kiedy zaczął samochodu rozpocząć, innowacyjny pakiet motoryzacji, który łączy nowy samochód z ubezpieczenia telematyki i szkolenia zawodowego. Według Autocar Jim uchwyt, samochód uruchomić specjalnie zaprojektowany dla młodych kierowców z tymczasowej licencji, oferując im nowe smart fortwo coupe impulsów, 40 godzin szkolenia zawodowego od Mercedes-Benz driving Academy i korzystania z pakietu ubezpieczeniowego z marchwi, a wszystko to za $450/ miesiąc w ciągu trzech lat.

Włoski sposób. Włoskiej grupie generali jest jednym z przykładów, jak można to zrobić. Ona uruchomiła swój pierwszy telematyki na podstawie programu ubezpieczeń w 2006 roku i do dziś ma wielu setek tysięcy kierowców CA we Włoszech. W zeszłym roku Włochy stała się pierwszym (i jak dotąd jedynym) krajem na świecie z prawem, które wymaga, aby ubezpieczyciele oferują niższe stawki dla kierowców, którzy wybierają się do skrzynki telematycznej tracking — jak oni się zachowują i jak dobrze to robią, to inna sprawa. Ale Andrea Jurkic, szef strategii marketingowej, rozwój ubezpieczeń, firmy generali Group, mówi, że to nie było problemem. A nie na przyciągnięcie klientów, którzy chcą nałożonych na zniżkę, Generali zainteresowany klientach, którzy “nie potrzebuje rabat” – mówi. Według Jurkic, Generali jego celem jest, aby klienci pozostają z powodu dłuższej informacji, które otrzymują o tym, jak one prowadzą i możliwość poprawić swoje nawyki. Ten rodzaj wsparcia “chce stworzyć związek między nim a firmą ubezpieczeniową na podstawie zaufania i przejrzystości informacji” – mówi Jurkic. Okazuje się, że klienci CA Axa także chcą być wykształceni. Według Jurkic, chcą wiedzieć nie tylko o ich trendy za kierownicą, a o bezpieczeństwo na drogach jeżdżą i oferty na “właściwą drogę ruchu na danej drodze.” Axa oferuje te informacje za pośrednictwem Internetu i aplikacji dla smartfonów.

Podejście. W Stanach Zjednoczonych, “jedź bezpiecznie i zapisz program znajduje się na czele tego ruchu za zniżkę. On używa “twardy”, że nadal jest podłączony do portu samochodu obd2 jak długo, jak polityka, życie i zbiera dane dla szerokiej gamy zastosowań. Usługi są bezpłatne w ciągu pierwszego roku, i совхоз oferuje kierowcom politykę rabatów do 50%, ocenie co sześć miesięcy, na podstawie stylu jazdy, przebiegu i wielu innych czynników, takich jak wiek, zawód i miejsce zamieszkania. W dodatku do monitorowania przebiegu i zachowania kierowców, rozwiązanie może również sugerować, za niewielką miesięczną opłatą, coaching dla poprawy jazdy, a także w celu przekazania informacji o konieczności konserwacji pojazdów, śledzenie nastolatki za kierownicą i pomóc znaleźć pojazd, jeśli zostanie skradziony.

SHARE